tisdag = no school

kom precis hem från sötisen, som är sjuk för den delen, så köpte med mig cola, b&j och chocklad (den med mango som var super god). vi låg i hennes säng och såg make it or break it (drama drama drama är det i den serien...).
vad den här dagen har att erbjuda vet jag inte, känner att jag ska vara soffpotatis med datan. kanske fixa lite låtar till mobilen...eftersom mp3 sladdden är borta så får jag lyssna på mobilen, och det är något jag faktiskt HATAR.
Jag ska försöka övertala min mamma att få min tatuering nu, ska se om de går. ska börja tatuera mig på den arm som är fulast, dvs den arm jag har massa ärr på. så den förblir fin.
-
JUSTE, igår lämnade jag in min dator i skolan för det var strul med batteriet, så fick ett nytt batteri. andra gången jag fick det. kunde ju inte bli bättre. hahaha.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0