nybakade bullar

min mamma har stått i idag, nybakade kanelbullar. jag stod och käkade lite deg också, så min mage får jäsa lite. hehe. så hela lägenheten luktar mumma! och att äta en nybakad bulle med ett kallt glas mjölk är ju något som är sjukt gott.
-
ligger just nu i soffan och slappar ganska mycket, magen gör ont och huvudet dunkar fortfarande. det är inte så himlans trevligt. skulle helst av allt vilja ligga i sängen och sova. det värsta är väl att det är träning ikväll och jag kan inte vara med :( jag vill träna, över två veckor sen sist. jag vill träna, springa och göra någon nytta. just nu gör jag ingen nytta alls. inte för någon. helt världelös. alla tycker nog de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0