ny blogg..

Har gjort en ny blogg, men vet inte om jag ska ge ut den till någon. Så, den får ligga lite lågt ett tag. Men det känns bra eftersom den här bloggen strular en del. Menmen, nog om det nu.
Sitter och kollar på något skumt program på trean, som är rätt ballt. Om människor handlar de om som är med i en så kallad "freakshow"... men nu ska jag nog ta och sova. kanske smsa med min sötis lite också. vore mysigt. bekvämt. hon kanske kan göra mig lite glad..

Hur mycket jag än försöker så blir de aldrig rätt
jag försöker överallt, hemma, innebandyn, skolan.
men det finns ingen som blir nöjd, ingen. jag är
inte en bra människa, jag har ingen glädje.
jag säger det, misslyckad. det är så jag ser på
mig. och det kommer nog alltid vara så.
-
jag har ett ständigt tryck i magen. det känns inte
alls bra. men det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0