"josefine får inte måla naglarna, hon är ful i nagellack" snäll mor :)

åkte in till stan och mötte mikaela och jonna och hjälpte dem med ett litet ärende. sen så blev det en liten fika och jag smakade på mini muffins med någon geggamojja i, de heter något annat, men var seriöst super gott....
se, den var typ lite större än min tumme. så där pyttesööööt, dog lite. haha. om ni inte ser så är det hallon där också. och ja, den som känner mig vet nog att jag ÄLSKAR hallon. höhö. fast nu ska jag ta och dricka mitt kaffe, sen ska jag fan hoppa ner i sängen och sova. är så sjukt jävla trött och mår inte alls bra. har migrän(plus feber) , ont i halsen och hela kroppen är mega hängig. ingen träning ikväll. vilket är lite synd. saknar att träna, känner mig typ "fet"när jag inte tränar. men sånt är livet. på onsdag tänker jag träna. oavsett om jag är sjuk eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0