Pedagogiskt Ledarskap

Jag undrar helt ärligt varför jag valde den här linjen.
Vissa ämnen är så otroligt tråkiga. Jag hänger varken
med eller har någon lust till att försöka. Men de är okej.
Snart är de praktik och det blev på S.A.T.S i fem veckor.
Dock ska jag  blanda APUn med skolan, dvs två dagar i
skolan och tre dagar praktik. Men det blir nog skit bra.
Jag ska försöka klara de...sen om jag klarar de vet jag
inte riktigt. Det märker vi..
-
Känner att de börjar bli dags att ta tag i mitt liv om jag
ska komma någonstans.
Tror egentligen inte att det finns någon som tror att jag
kommer klara av skolan. Eller klara mig överhuvudtaget.


Jag tror inte du förstår hur mycket det betyder för mig när du sitter och ser på mig.
När du kommer och kollar på mig när jag spelar. Eller bara när du ger mig beröm
för det jag gör. Nästan ända gången du ger mig beröm..

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

jag tror på dig syster och kommer alltid att göra det! älskar dig! <3

2011-01-16 @ 00:34:53
URL: http://enmelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0