mörk choklad

Har precis kommit in från en liten promenad en timme med Emeli. Fan vad länge sen vi träffades sist. Nästan ett halv år sen. Men det är alltid bra mellan oss. S k ö n t !
Sitter hemma och äter mörk choklad (DÖ GOTT) försöker smyga lite så mina småsyskon inte äter upp allting och jag knappt fått smakat. För de brukar nämligen vara så i min familj, haha. Men jag älskar mina småsyskon iallafall. Jag väntar på att min älskling ska ringa sen ska jag nog hoppa i sängen för lite sömn. En match imorgon också. Mot TT (tyresö trollbäcken).

Har en lite svullen käke..inte så skönt.
Menmen, lite fighter är man väl.
Eller svullen och svullen. En liten bulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0