dm-guld igår!

-
Dm-Guld igår
FBI Tullinge - Åkersberga 3-1
Skillz!
Grattis till oss då!
-
Emmaälskling, Isabelle och Viktor kollade på matchen. Och bara av att de tre var där blev jag lite extra nervös kan jag ju säga. Sen kollade pappa och mamma och Pontus också. :) Jag kunde inte alls spela igår, de gick åt skogen, vaderna gjorde ont och så sträckte jag höger baksida lår också. h3h3h, jag är klumpig. mene, nog om de.
Fick somna lycklig iallafall, min finfina flickvän fick sova här så..atte..josefine glad.♥ Fast nu är jag inte alls lika glad längre. Emma åkte för typ två timmar sen. Så nu är sängen supertom. Och ja, fick höra lite saker nyss också. Men nu ska jag sätta på min film jag velat se ett tag nu.
hejdå♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0