and you let him

Fredags - Min flickvän kom och joinade mig, vi båda var lediga så vi passade på att gosa in oss i varandra riktigt ordentligt. Film och en massa mys. :) jag sov där.
Lördags - Vaknade upp hos min Emma, tog en dusch taggade till matchen som gick åt helvete. Torsk 3-2.. och min sötaste flickvän såg matchen och torkade mina tårar.., sen hem till mig och så handlade vi lite innan vi drog hem till henne och sov där :)
Idag, Söndag - Vi har bara slappat. Tagit de lugnt och så.

Veckan kommer bli rätt tuff.
Tid hos lärarastudion för att få lite plugg gjort dvs. göra upp schema för mina saker jag ligger efter i och försöka börja bocka av allting. Yeah..score. Eller?
Nej, nu ska jag väl ta och fortsätta göra ingenting..Funderar ärligt talat på sova. Klockan är ju ändå efter elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0