And all of this was all your fault

Min syster står och dansar till one time..
Känns skit bra, sen sjunger hon lite små falskt också.
Det skaver väl lite i öronen. HAHA.
.
Jag lyckades lämna in min andra uppgift för 2011. Känner mig lite duktig. Var ca 60 "frågor" att göra. Men skönt iallafall. Nu sitter jag och nördar framför datan med min kopp kaffe, ganska mumsigt. Är riktigt mätt efter maten, men de är väl bra. Blev lite gos med min flickvän idag, taggade hem, åkte och handla med min älskade mor och snart ska vi väl åka till Nytorp för att träffa Sanna och Lisa(?) sen vet jag inte riktigt. Ska se om jag kan träffa Emma en snabbis också :3 hihi..... fast tror inte de blir av.
Känner mig små dålig eftersom jag inte pallar träna.
Men de finns anledningar till varför. Inte än, inte än..
jag vill  har sommar och min röda keps igen.......
Ursäkta muppfacet, men de är kepsen som är de fina
på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0