vilken..

Sitter i skolan, med Ted i lärarstudion. Han är rätt rolig. Vi pratar mest om skolan, och så.
Jag ska läsa lite till snart, har väl kommit halvvägs i boken, och jag började idag, det är bra. Sen ska jag redovisa en av de här två filmerna
eller
Men jag vet inte vilken, känns ganska meningslöst att redovisa den på engelska ska se om jag kan övertala maria om att få göra de på svenskan istället. vore lite enklare och mycket bättre. inte för att de är något fel på min engelska, men ändå. Båda filmerna var ju bra. Men ja. HEHE.
Funderar starkt på att beställa hem L-word boxarna. Jag vet inte. kanske önska mig i födelsedagspresent (om ett halv år.......)
nej nu ska jag lääääääsa, bokmal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0