"tejpa fingret"

Jag suger på att komma på rubriker, känns som om de är en anledning till att inte blogga, för att man inte kommer på någon rubrik, rätt segt. Men iallafall så sitter jag nu i Tullingehallen, har samling om 25 minuter. Tog en tidigare buss bara för att slippa vänta på bussen i 27 minuter. Det har ju inte varit så varmt idag..eh.
Sitter och tittar på när U-laget kör. Dom är inte så duktiga. hah. Vi får se om mitt finger håller idag eftersom jag klämt de. Henke kom med tejp och sa "tejpa fingret" jag vet inte hur jag ska tejpa det så känner mig lite mongo. hihi.

Jag har kommit på att jag behöver en ny innebandy klubba.
Skaftet är alldeles för mjuk för mina skott och bladet desamma.
Inte för jag vet hur jag ska lösa de med tanke på att de klubbor
som är bättre kostar runt 1000:-...minst.  HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0