mvg+++

God trötter morgon, jag är inte taggad idag kan jag säga.
Min flickvän ringde och väckte mig.. EHEHE. Mobilen låg i
sängen och hade några missade samtal och 13 sms.  haha.
Snacka om trött tjej. SKa göra Kaffe till mig och min kära mor
som är på väg hem nu :) för jag är snel.
Ska väl strax hoppa in i duschen och fixa mig.. FÖR sen bär det
av till skolan och samtal. Sen ska jag träffa emma.
FAN, titta ut genom fönstret, seriöst. Deppoväder. o r k a . . . .

Jag ser inte alls fram emot den här veckan helt ärligt.
Finns ingen tid till att göra någonting förutom innebandy.
Ska träffa Emma idag, sen på fredag. Sen typ måndag igen
SUG.

GAD, gå och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0