i love you this much

egentligen är alla ♥ dag överskattad. men det spelar ingen roll. jag kunde inte låta bli att köpa en sak till min fina. hihi. dagen igår var mysig. vi möttes upp i centrum, gick runt i affären, köpte massa gott (chips, godis, läsk.....), hade svårt att komma överrens om vad vi skulle äta så det blev pizza. sen gick vi hem till mig (mamma, för hon var bortrest) så det var bara hon och jag där. vi pratade, skrattade, gosade och sov tillsammans. gosh.
räcker de med att säga att jag uppskattar min flickvän så sjukt mycket?
hon är det finaste jag har ♥

Sitter förövrigt i skolan, har det super tråkigt.
finns absolut ingenting att göra. och snart ska
jag till kuratorn också. Wiho. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0