huuuuuh

Jag satt och åt nudlar nyss, och dom ville inte sammarbete med min tunga utan bränna min tunga så nu gör den skit ont. PLUS att jag har sjukt ont i mitt finger som jag klämde i lördags på festen. SÅ blånagel är inte okej.
Så nu har jag klagat klart :)
HEHEHE, fick sluta praktiken tidigt idag, FETT skönt. Och i morgon börjar jag klockan 10.00. NiCe. Dock slutar jag runt 3 halv 4 då. Mene, det är värt de :) höhöhöhöhöhö. Jag funderar på att sova..en timma iallafall? De är jag ganska värd. Sen är de träning, kan man säga att jag är SJUKT otaggad? höhö...
är de okej att säga att jag är sjukt choklad sugen?
Ska nog ta och äta lite mörk choklad nu bara för att
äta choklad.. :$ höhöhööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0