Guestbloggar (svengelska Hey)

So here we go,
Jag tänkte blogga om saker jag stör mig på... tänkte det Först iallafall. Som tanten på willys som frågar leg på mig när jag köper energidricka, kön till bussen i slussen, Sl kontrollanter, folk som skryter om sin fylla eller andra onödiga saker. Som när folk undrar om jag är en häst tjej, svaret är nej och jag tar jävligt mycket åt mig.

Jag vet inte, det är någonting med hästtjejer som jag inte gillar.
Men det ska jag inte skriva om, istället ska jag lägga upp den här bilden.
Så.


Bilden säger ju allt. Hoppas du får en skitgrym dag på praktiken Jossan och du är nog en av anledningarna till att jag pallrar mig upp på morgonen och går till skolan.
För det här lilla skitsnacket tackar jag för mig.

Do gay people have feelings?
Nope, just superpowers!


/Gulli Bitchplz.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0