tredje gången gilt

Du har gjort de igen, jag förstår inte hur dum man får var? Aja, det blir ingen fjärde gång, den saken är säker. Du har gjort Ditt hos mig, aldrig igen. Förstår inte hur dum jag kan vara som gav Dig ännu en chans. Du kommer inte i närheten av mig igen. Aldrig. Jag är arg. Jag trodde faktiskt Du hade mognat på Dig nu. Men så var de inte, Du är fortfarande lika jävla låg som innan. Lika jävla falsk och dum.
Tyvärr så får jag skylla mig själv. Men en riktig vän gör inte så som Du har gjort nu. De gör man fan inte.
Fast se de så här, Du tar mina rester (hahahahah!) Jag dissa dom ju för en anledning. Men de är lugnt, ta min skit. Du har förlorat allting nu.
-
Du är råttan och jag katten och jag kommer att TA dig, watch your back 

Jag ska aldrig någonsin låta en människa
komma för nära mig igen, aldrig.
Att jag aldrig lär mig.
Jävla horhelvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0