nyvaken

Ligger med datan på magen, den är fan perfekta tabortmensvärken apparaten. Fast ska gå och ta min vetekudde istället, mycket mysigare. Känner att hoppa i duschen vore ganska smart. Väldigt skön liksom. Blir riktigt ren och fräsh.
Jag kom på en sak som Isabelle sa till mig igår
I- Får jag krama dig?
J- ja?
I- ÅH, du var ju jätte mysig att krama, så där mjuk och så. Inte för att du är tjock men du fattar
HaHHAHAHAHA :D jätte gullig. Hon trodde typ att jag var värsta stenen... hahah :D
Ska fortsätta dricka mitt goda kaffe och sedan vara lite social med mor min, sen så ja. Fast nu ska jag inte vara social med mamma för hon ska till solariumet, AJABAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy mamma, jag vet att du läser min blogg.  ;) hahahahahah!
Barnvakt för bebis <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0