Fyfan för trötthet

En kille i Emmas klass (lilamössan) han kollar ganska mycket med konstigt på mig haha. (mobba inte min skrivning). Nog om det. Var på föreläsning förut. Typ en författare var där och prata om jämställdhet osv. Lars Einar Engström heter han. En riktig babbelkvar, men dock så var föreläsningen väldigt intressant. Inte för jag kunde sitta still. Men ändå. Fast dock så var hans humor ett - haha. Inte så rolig så att säga. Menmen, nu sitter jag och gör ett försök till att plugga i skolan. Men de får gå som de går :)
Honom satt vi och lyssnade på ett tag. ( 1 timma)
Vi fick hans bock också.
"Sexistens karriärhandbok för unga
kvinnor" haha kanske ska läsa den.
men jag vet inte. Vet inte om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0