every time you smile, I smile

Rise up. God morgon. Eller vad man ska säga. :)
Vaknade upp hos Emma imorse, dock så sov jag inte så mycket. Tror jag vaknade till så fort jag väl somnade. haha... Men de gör ingenting. Vi låg och drog oss en stund nu på morgonen sedan så gick vi faktiskt upp. H3h3. Dock så gick vi upp när hennes buss skulle gå :$.. Vi skiljdes åt i Rönninge för hon skulle till skolan och jag hem till mamma för jag behövde min dagliga dos morgonkaffe. Mer kaffe åt folket(!)
Börjar 12.15 idag, fast egentligen inte. Men kan inte träna. Så tänker faktiskt inte sitta ute och bli sjuk.. Vilket jag är expert på.
-
Jag är glad att jag har vissa personer i min närhet..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0