Musikmusikmusik i min ensamhet

Hade satt klockan på 10.30 imorse, rätt skönt. Fast än jag och Emma kom hem runt fem från min kusin, där vi satt och kolla film och satt i hennes kök och jag åt TOLV rostbröd HIHI! Det är fett med gott med bara smör :) Sen blev en viss person trött *host* haha. Så vi taggade den LÅÅÅÅÅNGA vägen hem till mig, tar typ 40 sek att gå från Vicki till mig :D!
Vad jag och Emma gjorde igår angår inte er (hejbitterfit*an) SKOOOJA! Vi lyssnade på musik, jag drack öl och så blev jag lite smålullig, vi dansa, tönta oss osvWIHO! :D GOTTIGT! Men vi gick till Mossen och mötte min kusin, sen gick vi på en liten prommenad och tog bussen hem till min kusin :)
-
Nu har Emma gått iallafall, tråkigt, men sant. Så här sitter jag i min ensamhet med datan på knät, ska leta reda på mina träningsstrumpor som verkligen är spårlöst försvunna. :( och jag vill inte träna i vanliga vardagsstrumpor, inte så mysigt. Menmen, nu jävlar trots att jag är jätte förkyld och små sjuk så ska jag träna. Kommer väl få avbryta träningen igen, haha.. :) Skiter jag i! :)

IMORGON SMÄLLER DE :D

SÅÅÅ MYCKET FÅR NI VETA OM MORGONDAGEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0