she really is my lady

Klockan är 23.00 och det börjar bli dags för mig att sova. 
Ska in till stan och möta Viktor en stund sen ska jag hem
till mitt hjärta. Vi ska se Alice i under(livet)landet och
mysa typ. Menar, det är inte ens okej att gå utanför dörren
när de är så jävla kallt. Man fryser liksom..halvt ihjäl. Så
man blir liksom automatsikt en säng/soffpotatis. Fast det är
mysigt de också. För sen när de blir varmt vill man inte direkt
sitta inne. Då vill man ut ut ut. Jag längtar farligt mycket tills i
sommar.
Nej nu ska jag kolla SL så jag kan tajma allting imorgon :)
Fixa MP3n en snabbis får jag göra också. Lägga in lite fler låtar
så jag kan njuta lite smått på tåget och bussen och allting jag ska
åka imorgon.
MENE, puss på min ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0