en vecka, idag.

♥God morgon allesammans!♥
Sitter med datorn i knät på sängkanten och väntar på duschen. Det har bildats en liten duschkö och jag är tvåa. H3h3. Det är fullt hus här hemma, pappa, Veronica, jag, Angelica, Danne, Marcus, Emelie, Mikaela. Vi blev väckta runt kvart över tio för frukost. Rätt mysigt. Idag är de massa pyssel som gäller för hela familjen eftersom det är julafton imorgon. Jag har verkligen NOLL julkänsla, den är helt borta. Så allt pyssel innan känns så ovärt egentligen..men, laget för jaget är det väl?  ha ha ha....
-
Ska över till mamma sen också, träffa mamma och Danne och ge mamma hennes julklapp. Och då ska jag passa på att dunka riktigt hög musik. Sen måste jag ner till centrum en snabbis också. yay.
Känner att bloggen har varit lite bildlös den senaste tiden..men de är för jag inte lagt över några bilder sen vi lämnade in datan. Så eh. Ja :) Måste fixa pappas skrivare också så jag kan få skriva ut lite viktiga papper.
Ska väl försöka få in ett till inlägg senare idag när jag inte är lika stressad. Så vi hörs kanske då. :*
Jag vill hem till Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0